Hur tar man det lugnt på rätt sätt?

Om du på arbetstid ska slappa offentligt får du aldrig glömma bort vikten i att kontenuerligt berömma dom som faktiskt arbetar. På så vis så ser folk liksom inte att du själv egentligen inte gör ett skit. Folk får klaga av sig och berömmer dig för ditt sociala uppförande.

Detta har tagit flera år att bemästra, nu lär jag ut mina kunskaper till alla mina elever.

Jungman Adam Vifors demonstrerar här en tumme upp tillsammans med kladdkaka och kaffe.




Och... DÄR! Blev han månadens skeppskamrat.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Mmm, ser ut som en ung, proper och duktig jungman...:-) Jätteskoj att läsa din blogg och få lite inblick i hur ni har det på båten.Sprider bloggen så gott jag kan./ A:s mamma

2008-09-08 @ 23:30:03
Postat av: Martin

Han är så duktig så! Ni ska se alla fina knopar han nu kan. Varje dag kommer han och rycker mig i axeln för att visa sin framgång!!!

2008-09-09 @ 00:11:37
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!