Min egna DVD.

Det är den 12 september 2008. Det är lite drygt över ett år sedan jag startade denna blogg. Det är över 950 inlägg, det är mer än 2500 faktiska timmar med filmning, skrivning och redigering nerlagd här.

Idag brände jag ihop de bästa jag gjort på en DVD. Denna DVD blev faktiskt riktigt bra, den är på 40 min. Innan jag har mönstrat av den 25 september ska denna DVD vara optimal. Ska slipa lite till på klippen.

Denna DVD ska jag stolt kunna räcka över till vem som helst. Denna DVD kommer jag posta till olika båtar och platser jag vet den kommer vara uppskattad. Denna DVD kommer jag skicka till dig som vill ha.

Detta var ett mål jag sa till mig att jag skulle ha klart innan resan till Asien. Om två veckor kan detta mål vara en verklighet. Imorgon kommer det komma upp ett riktigt, riktigt bra klipp. Det är överstyrman del 3 som alla ombord skrattat hejdlöst åt.

Minns en man i Auckland när vi klättrat upp på taket på vårat hostel och såg ut över staden tillsammans med några bärs.

- Kid... you're sick. You've already got everything figured out! How old are you?
- 23...
- You have no going back. You will make it to this dream you are talking about. There is no other way after seeing you talk about it. You will not stop, you cannot stop. You listen to me here. You cannot stop.



Kommentarer
Postat av: maya

hur länge blir du borta? vart skall du?=)

2008-09-12 @ 09:37:56
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: Flis Seppen

Synd att den inte kom ut nu åker ut på söndag.

2008-09-12 @ 16:53:27
Postat av: Martin

Den 25 septemeber mönstrar jag av. Den 21 oktober flyger jag till Asien.



Där ska jag stanna i ett halvår.

2008-09-12 @ 17:27:31
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!