Dags o flyga hem!

Försökte skaka liv i min gamla mobiltelefon igår. Den är död såklart. Alla mina telefonnummer är därför borta. Fick köpa en ny. Har kvar samma nummer som förut dock.

SÅ KAN ALLA SOM HAR MITT NUMMER SKICKA DET I ETT MAIL
TILL MIG?!

[email protected]

Inte via sms. Då kommer det komma tvåtusen sms som jag inte kan hålla reda på. Dom som inte har mitt nummer och vill skicka lite sms kan givetvis göra det. Det kan ju va roligt... om man är full eller nåt.

073 646 05 86

Planen är nu att försöka börja bygga upp ett bra kontaktnät inom Sveriges stand up scen. Sen börja leta efter så många scener som möjligt där jag kan börja öva på att dra lite skämt. Det är övning, övning och åter övning. Kommer säkert krascha tusen gånger men det måste man ju.

Har redan sagt mina farväl till Asien. Det blev på den sista stranden, Pangandaran.


It sure was a laugh...

Kommentarer
Postat av: maya

Trist att flyga hem men solen skiner och det blommorna blommar för fullt här =) kan det hjälpas?

2009-04-30 @ 10:29:26
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: koks

så nu kommer sjömansbloggen snart tillbaka hoppas vi..

2009-04-30 @ 22:15:29
Postat av: Sebastian

Följt din blogg sedan tidigt i december, har varit ett nöje! Önskar dig lycka till i all framtid.

Hoppas man får se mer utav dig i framtiden.

2009-05-01 @ 19:50:35
Postat av: Martin

Nu kommer sjömansbloggen tillbaka ja.

2009-05-02 @ 10:30:15
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Marcus Gehlin

Och helt plötsligt kommer han bara hem! Blir det några upptåg i Linköping som man kan haka med på?

2009-05-03 @ 23:34:56
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10079
Postat av: Anonym

Jaha, hur coolt är det att åka omkring i Asien och leka Jackass med östgötsk dialekt. Varför inte åka till Kolmårdens djurpark istället och göra samma grej? Fjant!



/Jalle, Julle, Julius

2009-05-03 @ 23:41:08
Postat av: Martin

Givetvis Gehlin. Givetvis. Vet inte vad än bara.



Och en kommentar från den eviga anonymen ja. Trevligt trevligt.

2009-05-04 @ 23:46:41
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Emil

Var tog Sarah vägen? Åkte hon hem samtidigt eller?

2009-06-16 @ 07:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!