Stand up rullar på.

Big Ben i söndags var skitroligt. Behrad gick förbi tillsammans med Tomas Bonderud som har klubben och presenterade mig. Fick ett visitkort och att jag ska dra iväg ett mail så hittar vi en tid åt mig på klubben. Har bilder ifrån stället som ska upp här. Glömde kameran kvar i bilen dock.

Nu till en annan sak. Fredag.

Har ju ett gig där på klubben bajsnödigt.

Sen fick jag ett sms söndagkväll ifrån Chalmers. Dom ska ha en herrsittning för alla nya sjöfartsstuderande nere på deras pub Frasses bar. 80 pers. Dom frågade ifall jag kunde komma dit och vara lite entertainment.

Ensam.

Feeling fearless as fuck så tackar jag givetvis ja. Kommer bli en sjukt rolig kväll då jag gör giget på bajsnödigt sen hoppar in i transport mot nästa.

Tar också en bloggpaus då jag nu måste gå in i ett zen-liknande tillstånd uppe på morsans lantställe. Finns en husvagn där mitt ute i ingenmansland. Där ska jag sitta i två dagar och fila på rutinen.

En o annan bild kanske kommer upp här under tiden.

Wish me luck.

http://www.cartoonstock.com/lowres/mba0491l.jpg

Kommentarer
Postat av: Berndt

GOOD LUCK !!!!

på dig gamle vän.

Som sjöman kan du ta dem alla med storm!

2009-08-18 @ 02:18:27
Postat av: Hrm.

Stand up för blivande och riktiga sjömän? Det gör väl du i sömnen. Fjorton anekdoter från sjön bara, du har material för två timmar.

2009-08-18 @ 08:42:47
Postat av: Lena

Om det är någon som ska klara att "standuppa" för sjömän så är det du! Grattis och lycka till Martin!

2009-08-18 @ 09:20:27
Postat av: Toastmaster på herrsittningen

Du är hjärtinnerligt välkommen, kommer bli grymt!

2009-08-18 @ 14:32:25
Postat av: Rebecca

Kul:) Det kommer gå kalasbra:)

2009-08-18 @ 20:45:21
URL: http://rebeccaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!