Vagabond drar vidare.

Nils säger att jag är en riktig Vagabond nu. Har tagit tag i att skaffa boende nu dock. Ska skaffa ett mera verklighets baserat liv än detta då jag endast drar runt och sover på soffor.


Vagabonden drar vidare?



Har nu tagit mig till brorsan och genast har han nya roliga saker att visa upp.

- Blev så jävla leksugen va?
- Okej?
- Så jag gick och köpte lite lego.


Brorsans legobil med batteridrivet flak.

Sen så har brorsan gått och blivit jävligt fit på semestern.

- Vad är hemligheten brorsan?
- Här. --Går och hämtar sitt gym--
- Va? Är det allt?


Brorsans "gym".

En slägga och en vikt. Brorsan gick igång direkt. Tydligen enligt en gammal fransk novell så är det de gamla kolskyfflarna som hade de hårdaste magmusklerna known to man. Och vilken rörelse gjorde dom dagarna i ända?

Hmm...

Mänskligheten slutar använda kol. Facket säger att skyffla bajs hela dagarna är skadligt för kroppen.

Men nu.

Nu är det det bästa du kan göra i träningsväg. Så vi börjar simulera skyfflande rörelser i luften med hjälp av en slägga.

Den är bara bäst helt enkelt.

En hemsida som styrker hela skiten. http://shovelglove.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!