Ger nästan upp...

I Australien sa jag åt mig att inte köpa en dator och börja göra videoklipp för tidigt i livet. Gör du det så kommer det konsumera inte bara all din tid, utan också hela din själ vare sig du vill det eller inte. Detta var min tanke. Detta har nu skett.

Jag måste ta en bloggpaus. Satt och använde dom timmar jag egentligen skulle vila upp mig efter bergsklättringen till endast redigering och att skriva. Försökte en andra gång att ladda upp ett klipp på youtube men då tycker dom att en annan låt i klippet inte passade för dom. Så jag skiter i allt istället.

Tack för alla mail ifrån er som uppskattar den här bloggen. Känns lite overkligt att få såna mail faktiskt...

Åker upp till mer oberörda delar av Borneo imorgon bitti. Ska ta oss ut till en ö som inte har någonting på sig egentligen. Vet inte hur länge jag blir där.

Hej då så länge...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så här från en backpacker/bloggare till en annan - vila upp dig och skit i bloggen. Den där bergsbestigningen lät ju i grymmaste laget! Ta d lugnt o njut av den där ön (jag är btw otroligt avis på dina resor i Asien, eftersom jag själv mest rest i syd- o nordamerika...) - den där ön låter helt superb! Så ta't lugnt me bloggen o filmandet osv ett tag, nog njuter dina läsare också mer av att läsa inlägg av en glad Martin än att läsa om hur du nästan dör på nåt berg (även om du nog lyckades beskriva det också på ett roligt sätt ;)) Take care!

2009-02-19 @ 17:53:54
Postat av: nina

Förra kommentaren skrevs asså av mig, vet int varför det inte syns där... Någå trassel med endera datorn eller med mig :P

2009-02-19 @ 17:57:06
URL: http://ninainquebec.blogspot.com/
Postat av: Micke

Väntar på återseende

2009-02-19 @ 18:23:20
Postat av: Sebastian

Come back soon!

2009-02-19 @ 22:50:01
Postat av: Anonym

Vila upp dig ordentligt nu och kom tillbaka med grymma reseskildringar o videos!

2009-02-19 @ 23:12:09
Postat av: Daniel

Ha d bra mannen!

2009-02-19 @ 23:21:28
Postat av: Jessica

För att visa att du har lämnat märken efter dig även till kommande generationen. kanske inte som du hade tänkt dig men ändå.



mycke nöje martin och på återseende.



id=296" rel="nofollow">http://www.tovik.se/?attachmentid=296

2009-02-20 @ 00:33:37
URL: http://www.tovik.se
Postat av: Måns A

grymt härlig blogg men jag håller med de andra som skrivit, krya på dig så får vi hoppas att du är utvilad och frisk snart så du kan återgå till bloggandet =D

2009-02-20 @ 19:08:33
Postat av: Anonym

saknar dig redan, helt ärligt!

2009-02-21 @ 14:24:09
Postat av: Samtliga studenter på Sjöbefälsskolan i GBG

Kom igen nu Martin! Vad ska vi nu roa oss med under de långa och mördande föreläsningarna som vi måste genomgå vareviga dag?



kom tillbaka snart...

2009-02-21 @ 14:28:10
URL: http://www.sjosektionen.se
Postat av: Mattias

din blogg har fått mig att skratta o av ren glädje och fått mig att sitta o titta igenom den av ren fasination, du är den ultimata bloggaren enligt min egna åsikt, sköt om dig martin o ladda upp dig, jag hoppas att du kommer tillbaka till ditt bloggande snart.

2009-02-21 @ 15:13:32
Postat av: Berndt

Bra att du inser att semester Är att ta det lugnt ibland. Ha det gött bland palmer och varm sand. Vi väntar alla med spänning på nästa sändning

2009-02-22 @ 01:52:16
Postat av: Ankan

VA?! Ska du ta en pause? Vår oövervinnerliga Martin? ;) haha

Klart du ska vila upp dig killen. Du jobbar inte bäst under press ;)

Puss och kram på dig! Hörs och störs när du är "back in the game"

2009-02-22 @ 11:56:30
URL: http://angelicablohm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är rätt kul, även fast du har tagit en "pause" så klickar jag in på sidan flera gånger om dan förväntansfull och med stor iver för att se om du har skrivit ngt nytt eller om Nils och Martin i Asien 7 har kommit upp.



:) komigen nu britt-marie kör föfaaan.

2009-02-22 @ 14:15:21
Postat av: Desiré

Jag har saknat din blogg, faktiskt.

Jag glömmer av den emellanåt, men nu är jag här för att stanna. Vad händer? Jo du drar.



KOM TILLBAKS!

2009-02-24 @ 09:34:10
URL: http://imgonnascrewyougently.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!