I tried and failed...

I mitt lilla försök att hålla bloggen livad så redigerade jag en trailer till nästa klipp. Eftersom jag tycker allting som har med vart vi ska, eller vad som händer, under tiden jag arbetar med video är fullständigt skittråkigt så verkade det passande. Jag fick ner trailern till ungefär 0,8 mb. Det var för tungt för denna uppkoppling.

Videoklippet är i alla fall alldeles snart klart. Don Hjort ombord kom med en lite justering som hade tyckte skulle kunna passa in på slutet. En liten animation som jag också ska göra. Sen är mitt lilla hjärtebarn färdigt. Sen ska det bara postas hem till brorsan så han kan lägga upp det.


Kommentarer
Postat av: Peter Nilsson

Nice! Ser verkligen fram mot klippet!

2009-07-03 @ 09:21:58
Postat av: Erik

Samma här, hoppas dock jag aldrig kommer arbeta tillsammans med dig Martin, du skulle troligen ta knäcken av mig.



//Blivande sjöingenjör.

2009-07-03 @ 13:07:13
Postat av: Martin

Haha, vem vet Erik!! Lovar att Olof ska in och leta bomber i din hytt när du sover isåfall!!!

2009-07-03 @ 14:24:15
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Don Hjort

Hmmm, är du helt säker på att det var Don Hjort som kom med förslaget om animationen,hmmmmmmmmm

2009-07-05 @ 16:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!