The work has begun...

Suttit x antal timmar i photoshop nu. Det tar sån tid!!! I alla fall alla Olof älskare där ute. Arbetet har börjat. För dåligt väder att filma idag så det blev animationen med Gert som ska va med. Är långt ifrån klar ännu.

För er andra som inte vet vem Olof och bombhamstern Gert är så finns det tre klipp där nere. Emellanåt kanske det är lite väl sjöfartsinterna grejer. Olof är ju trots allt sjöman.

Del två har blivit stoppad på youtube nu såklart. Fucking youtube. Blir så trött... Vet inte om del 2 där har det slutet jag vill att det ska vara. Blev en omredigering som aldrig kom in på internet tror jag. Måste fixa det såklart med nu är det del 4 som hela min själ ska läggas ner i.









En bild ifrån del 4. Gert har precis träffat gud...

Kommentarer
Postat av: Olof fanclub

Weiiiiiiiiii

2009-06-25 @ 20:47:45
Postat av: Anonym

mötte Anton i kadetten idag , sa till styrman att hålla avstånd till den båten HAHA

2009-06-25 @ 22:18:25
Postat av: Martin

Haha, klockrent.



Olof prodoctions går framåt. Har lite problem med rösten till Gud. Det har också mönstrat på en elev som kommer agera kameraman.



Mycket bra tajming där.

2009-06-26 @ 19:32:37
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Mattias

Du Martin, jag hittar inte videon där du berättar om när ni blev "anfallna" av pirater när ni var ute och åkte med erat fartyg. skulle du kunna länka den till mig? Har letat som en dåre men hittar inte.

tack i förhand!

2009-06-27 @ 00:44:04
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=KS-_GkVjxJk



2009-06-27 @ 03:25:37
Postat av: Joel

HAHA! :D fan va jag skratta på slutet! :)

Dina filmer blir bara bättre och bättre martin!

MER FILMER! börjar faktist älska dem! :)

2009-06-27 @ 14:25:33
URL: http://joela.blogg.se/
Postat av: Martin

Mattias jag försökte skicka ett mail men fick endast felmeddeland av hotmail. Skicka ett mail till mig som jag kan svara på så får du länken.



[email protected]



Tack Joel och såklart är det video jag vill satsa mera på. Det håller bättre i längden om man säger så. Tråkigt att det bara finns någonting som kallas musikrättigheter...



Det hade varit så mycket lättare att skapa någonting om sånt tjafs inte existerade.



Kul att du gillar det!! Kämpar för fullt med nästa klipp!!

2009-06-27 @ 15:10:35
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!