Klättra i berg, igen? Va fan...

- Snääääääääääääälla  --puppy eyes-- kom med upp för vulkanen!!! --Nils sitter och tjatar på Martin.--
- Alltså. En liten bit dog av mig senast jag besteg ett berg.
- Och?
- Det var den där lilla delen som drev mig uppför berg. Utan den. Ingen klättring. --Armar i kors.--
- Men det är ju reuinion!!! Reunion on the top ba!!!
- Nej Nils.
- Film...
- Va?
- Värsta filmklippet.
- ... --Jag blir tyst och Nils går in för the kill.--
- Aaahhh, jag kan se det framför mig nu. Aftonbladets hemsida visar en liten ruta i det hägra hörnet. Vad är det där kan man fråga sig? Nyfiket klickar man sig in och ser rubriken --Nils händer svävar genom luften-- "Nils och Martin i Asien... Del 8 The reunion." Sen värsta musicopeningen med oss skrikande på toppen av ett berg med solen bakom oss som en halo. Snacka om bra skit... --Nils sätter sig ner igen och vet att han lyckades.

- As...
- Hehe. --Stolt.--
- Vi ha bara ett batteri nu dårå så vi måste verkligen filma bra skit.
- Så det betyder?
- --Suckar-- Ja, jag ska bestiga berget med d...
- JA!! NU JÄVLAR SKA DET KLÄTTRAS!!!! --Nils ner på knä och skriker av lycka medans mina händer omfamnar mitt ansikte av förtvivlan...

Nils har också skrivit om detta. Man kan verkligen se hur lite kroppsvätska läcker ut honom då han fingrar på tangentbordet. Själv så ja... det måste bli en jäklars bra video annars vetifan. Skiter i hur vackert det är. Bara det ser bra ut på video.

Senast jag klättrade.

http://www.ponty.dk/rinja01a.jpg

Nils inlägg.

Kommentarer
Postat av: maya

skönt ni är tillbaka igen.=)

2009-03-27 @ 11:56:55
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: Micke

kan bara hålla med föregående talare

2009-03-27 @ 13:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!