Torsdag in Frasses Bar

Imorgon gäller det. Det blir mitt första lite större gig dårå och siktar på att köra i 20 min iaf. För att hålla energin uppe kommer jag endast hålla en diet på Red Bull under hela torsdagen, köra riktigt fort på motorvägen och börja dagen traditionsenligt genom att vika ett pappersflygplan.

Nils har också övertygat mig att ställa mig på gator och torg tillsammans med en boom box och eld, så snart investeras det i en bullerbox.

På gator och torg?



För dom som inte gillar eldshow, kommer få kasta molotov cocktails på den lilla halmbocken jag köpte idag. Julkänslan kommer vara total.

Har också fått ett par scenkläder till mitt poispinnande!! Ett par uberfeta lite vidare fishermens pants!!

 

Skiter i om det regnar för det ska fan snurras på eld imorrn!!

 

Välkommen till Sjösektionen Roterande sidhuvudsbild

 

Klicka här eller på bilden för att komma till Frasses hemsida.

 

 

Finns även ett Facebook event för morgondagen. Klicka här eller på muppen.

 

Jag ställer mig på scen strax efter 20.



Kommentarer
Postat av: maya

haha jag e nog inte så smittsamt längre, ska sova hela dagen så jag blir pigg till showen=)

2009-11-19 @ 07:03:06
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!