Stand up på Frasses Pub

Sitter ganska slut i kroppen efter dygnets bravader. Åt lunch med Maya idag innan jag begav mig hemåt igen. Hon har följt min blogg ganska länge och kom för att se mig uppträda. Mycket trevligt!!!

Giget gick riktigt riktigt bra och efteråt kom det fram någon från Sjölog. Vi utbytte visitkort på japanskt vis med en subtil tacksam bockande gest, och jag fick förfrågan om att komma och uppträda på en middag i framtiden.

Även Frasses vill att jag kommer tillbaka och det gör jag så gärna. Stämningen på det där stället är så avslappnad, så roligt att komma och uppträda på.

Körde 22 minuter och efteråt sjöng dom någon slags hedersång. Det ryktades även att jag skulle helgonförklaras inom svensk sjöfart. Vilken känsla det hade varit.

Nu måste jag förbereda mig för att vara konferencier imorgon i Åtvidaberg. Det är The Dancesings som ska framföra High School Musical 3.

Ska skriva mera om giget och slänga ut några bilder. Själv tog jag bara en bild, men ska få fler andra från Gustav som styrde kvällen.

Annars om ni sitter och känner att ni vill ha underhållning under julmånaderna någonstans. Jag kommer vara hemma till den 28 januari, sen drar jag till sjöss i 6 veckor igen.

Stand up och eldshow är paketet och kostar ungefär bensinpengar och lite till beroende på evenemang. Maila!!

[email protected]

Gustav och jag, fan va roligt det va!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!