Visst finns det att göra.

Ja, Stockholm är avklarat och jag gick inte vidare till finalen. Ska upp på delfinal den 30 oktober vilket jag inte orkar tänka på just nu.

Imorgon drar jag och Nils till London i fyra dagar.

16 nov back from London.

19 nov gig i Göteborg.

21 nov konferencier i Åtvidaberg.

24 nov flyttar jag till Norrköping.

26 nov har jag ett gig i Kalmar.

27 nov ytterligare ett gig på sjösjukan i Kalmar.

30 Bungy Comedy i Stockholm.

Så ja, på bloggen är det lugnt ett tag till. Lovar att skriva mera om Bungy Comedy in the future. Det var en upplevelse minsann! Ska upp och köra bil till Nyköping klockan 05 inatt, men det är det värt för helgen kommer bli episk.

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Skriv gärna mer om Bungy, har själv ett spikat datum där 15 februari!

2009-11-12 @ 07:29:16
URL: http://erikkeding.se
Postat av: Storebror.

Episk?



Skrev du... ANVÄNDE du precis det ordet? Det uttrycket? På riktigt.



Jag har ingen bror längre. Han är död.

2009-11-20 @ 16:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!