Fortfarande paus.

Det är fortfarande paus.

Har tackat ja till ett konferencier jobb på Saga Teatern i Linköping. Det är för en musikal. Jag vill förbereda mig ordentligt och vill inte tänka för mycket på material till bloggen.

Därför är det några dagars paus här.

Den 30-31 oktober gäller det för.

Ska "prata lite" då de byter om och byter kulisser och så. En 5-6 minuter varje gång. 11 gånger. Kanske fler...

Jag som arbetade inför de 3 minuter stand up tävlingen Bungy Comedy till den 9 november. Det känns ganska avlägset just nu.

Vi ligger fortfarande till ankars utanför Amsterdam. Gjort det över två veckor nu. Hoppas verkligen jag hinner hem i tid till föreställningen. Den 26 oktober är det sagt jag ska mönstra av.


Kommentarer
Postat av: Martina

Hej! Ville bara önska jätte lycka till, och tänkte också säga att Björn Gustavsson gjorde precis samma grej innan han blev stor, fast i programmet "tack gode gud". Så du är ju verkligen påväg mot rätt håll :)

2009-10-13 @ 02:27:43
URL: http://martinapalmqvist.blogg.se/
Postat av: Martin

Där ser man.



Björn boy och jag.



Ja, det är ju bara att ligga i och försöka få så mycket scentid som möjligt.



Skriver och övar mycket nu. Det här kommer bli riktigt roligt tror jag. Ni som bor i närheten får väl pallra er dit och köpa biljetter tycker jag.



225 pers i publiken och det är tre föreställningar.



Ett tack ska du ha Martina för önskat lycka till.



Shoo!!!

2009-10-13 @ 21:35:09
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Martin

Där ser man.



Björn boy och jag.



Ja, det är ju bara att ligga i och försöka få så mycket scentid som möjligt.



Skriver och övar mycket nu. Det här kommer bli riktigt roligt tror jag. Ni som bor i närheten får väl pallra er dit och köpa biljetter tycker jag.



225 pers i publiken och det är tre föreställningar.



Ett tack ska du ha Martina för önskat lycka till.



Shoo!!!

2009-10-13 @ 21:49:17
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!