Pinsamma familjekort.

Sitter ensam i hytten till ankars utanför Amsterdam. Det blåser full storm och jag läste på väderleksrapporten för morgondagen.

Förutom full storm står också den mycket uppmuntrande textsnutten.

First some light rain and later a shower.

Men jag hittade just en hemsida som jag viker mig dubbelt i skratt för. Det är en blogg med endast en massa pinsamma familjefoton.

http://awkwardfamilyphotos.com
Snälla någon. Vi måste ha ett svenskt bidrag.


The Faceoff

 

Susan would have had no idea there was any tension if it wasn’t for the burning sensation on either side of her head.


Kommentarer
Postat av: Peter Eklund

Haha du gör verkligen min dag. Varför inte erbjuda din blogg istället för antidepressiva till folk?



Hittade denna första gången igår men kommer garanterat fortsätta läsa. Du skriver så jävla bra!



Från Safety-snubben:

"- att han själv skrivit manualen för hur man gör en "säker borttagning" av USB prylar på datan"



Haha, så jävla klockrent!



Du jobbar som matros eller? Är själv sjökaptensstuderande så kul att läsa om dina resor också :D

2009-10-04 @ 12:35:14
URL: http://eklund85.blogspot.com
Postat av: Martin

Tack tack. Jag tackar för kritiken.



Antar att du kommer till sjösjukan när jag ska tjöta lite där.



Matros var det ja. Bro Anton. Resorna är väl ganska obefintliga just nu. Hela tankfartygssamhället har stannat upp känns det som.

2009-10-04 @ 21:12:22
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Peter Eklund

Jaså du ska köra stand-up på sjukan? När då? Jag lär med största sannolikhet vara där. Ge mig ett datum bara!

2009-10-04 @ 21:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!