From stand up to the sea.

Giget igår gick riktigt bra. Fick kritik på många av mina grejer av the komikers. Ska skriva mer om det senare. Broströms ringde nyss och sa att jag ska mönstra på i Dublin på söndag redan. Tore min avlösare ska hem och döda djur.

Det märktes ganska tydligt vid förra avlösningen:

- Vad är det där för blick Tore?
- Vadå?
- Du är liksom röd i blicken och kisar. Är du arg?
- Det kan ju vara jakten.
- Okej?
- Ja... --Nu blev dom svarta-- Det är ju jakt snart... du vet. Döda djur och sånt. --Ser uppåt lite sådär drömmande-- Skjuta dom först sen skära i dom.
- Sen ät..

Totalflipp.

- SLAKTA DOM FÖRST SEN GRILLA DOM ÖVER ÖPPEN ELD!! ENSAM I SKOGEN ÄR JAG OCH DÖDAR DJUR!!

Detta var för sex veckor sen. Ska bli intressant att få lösa av denna jaktmaskin.

http://www.blekingemuseum.se/hryda/nutid/original1/3_17.jpg

Så här ser porren ut för alla jägare till sjöss.



Kommentarer
Postat av: Anonym

HaHaHa!! Jag känner till detta märkliga beteende.

2009-09-11 @ 14:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!