Fantastiska minnen som gör så ont...

Kollat in lite gamla inlägg från senaste resan. Det gör ont i mig. Dock inte lika ont som det gjorde i Fotogen som är den andre motormannen ombord.

- Jag längtade så fruktansvärt mycket tillbaka till resan i Spanien. Det var helt otroligt.
- Mmm, jag förstår... Det gör verkligen ont i en att se gamla kort.
- Ja... alltså. Jag längtade verkligen jättemycket tillbaka. Det var skitjobbigt att kolla på alla korten.
- Jo men det är ju så!! Det kan faktiskt komma tårar i mina ög...
- Men jag löste det.
- Va?
- Jo, jag hade alla de framkalllade korten framför mig. Minnena var helt fantastiska men det gjorde ju också ont.
- Mmm... --Nickar instämmande--
- Så jag eldade upp alla korten.
- Va?
- Jag förstörde precis alla bildbevis jag hade på resan.
- Men alltså... jaha. Okej? --Smått chockad men föga förvånad--

Tror jag ger det alternativet en miss. Jag vill ha kvar mina.

Länkar till kanske den mest fantastiska tiden i mitt liv. Vang Vieng eran tillsammans med hunden Snoop och Kienes familj. Inlägget är då jag träffar polischefen och maffiabossen.

Det kommer bli svårtoppat men om det blir det. Då stannar jag nog kvar där och glömmer bort lilla Sverige.

Den sista simmande shoten.

Snoop min älskade Snoop. Vad jag önskar att jag kunde tagit med dig.

 

Nu måste jag sluta för annars bokar jag en biljett ner och bara skiter i allt annat.


Kommentarer
Postat av: Natha

Vad är det för båt du jobbar på?:)

2009-09-23 @ 00:49:29
URL: http://nathabee.blogg.se/
Postat av: Anonym

boka boka boka!!!!!!!

2009-09-23 @ 09:51:46
Postat av: Anna

-klappar på axeln-

såja, såja. det är tungt, men du överlever nog. hela världen ligger för dina fötter

-ser friskis&svettis hurtig ut-



du kann alltid bli rik och köpa en världsdel att hänga på ;P

2009-09-23 @ 12:47:23
URL: http://xanthia.blogg.se/
Postat av: Martin

Natha - Tankfartyget Bro Anton. Blivit bekväm och kommit tillbaka hit ganska länge nu.



Anna - Tack. Det är Nils grej att bli så rik att han sen köper den där världsdelen åt mig istället!



Anonym - Ja... tanken har ju slagit mig några gånger.

2009-09-23 @ 17:56:10
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Malin

Jaa, boka!! Vill läsa nya reseinlägg :)

2009-09-23 @ 22:38:43
Postat av: Natha

Jobbar på båt sen ett år tillbaka, blev en liten sen basic kurs bara;) Elida heter segelbåten, går i Göteborg. Brukar dyka upp bilder på bloggen lite då och då.. annars www.elida.se

2009-09-24 @ 13:49:51
URL: http://nathabee.blogg.se/
Postat av: fitta

2009-09-24 @ 16:33:57
Postat av: aw

Fan vad jag tycker det ar patetiskt nar folk gor in i andras gastbocker och gor reklam for sin egen blogg.

2009-09-25 @ 02:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!