Vi har lämnat Milford Haven och...

...är nu påväg emot Amsterdam.

Efter Amsterdam ska vi se om vi kan slå årsrekordet på ankarliggning. Kan vi klara av 4 veckor perhaps?

Snark.

Nu idag fredag så kanske också min bostadssituation löser sig. Fick nämligen tag i några lediga lägenheter sista dagen hemma senast. Kära lilla mor min rycker ut för att kolla på dom åt mig. Tack mor.

Stad?

Norrköping faktiskt. Känner ingen där men tror inte det blir något problem. Någon som läser här som bor i Norrköping?

Har också börjat skriva på min inflyttningspresentslista. Såna har väl alla?

Ska renskriva den inom kort.

Kommentarer
Postat av: Aw

Hyr en lgh med mig i gbg i stallet sen i vinter.

2009-09-25 @ 02:47:46
Postat av: Moa

äsch hyr en lägenhet i Sundsvall ist, här har du många läsare! ;)

2009-09-25 @ 07:19:12
Postat av: Peter Nilsson

Eller varför inte Ystad? Här är vi ännu fler... :o)

Då har du ju dessutom nära till din kompis i Skillinge, eller om det nu var Simrishamn surgubben som inte ville att du skulle publicera filmen som han senare ville ha ett ex av kom från.....

2009-09-25 @ 13:15:19
Postat av: Martin

Haha, Simrishamnsfiskaren hade nog lagt ruttna ägg i brevlådan.



Sundsvall? En touch out of bounds. Har ju faktiskt fått titeln sydsveriges mest positiva man av Aftonbladet. Får hålla mig kvar här nere.



Göteborg. Omöjligt att hitta något.

2009-09-25 @ 16:36:15
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Moa

Men du skulle ju bli mellansveriges mest positiva man om du flyttade hit och sen kan du flytta ännu längre norrut och tillslut kommer du bli hela Sveriges mest positiva man!! =P

2009-09-25 @ 16:52:32
Postat av: Mikael

Jag bodde i norrköping fram tills för någon månad sen då jag flyttade till sthlm. Schysst stad. Lite dåligt utbud av barer ibland. Omöjligt att gå ut en torsdag och dricka en bärs kändes det som.

2009-09-25 @ 22:53:56
URL: http://mikael.webblogg.se/
Postat av: Anna

Jag är en norrköpingsbo som blivit importskåning... eller ja, kommer snarare från kolmården (men det behöver vi ju inte prata högt om). jag kan berätta aaaaaallt om peking...

2009-09-28 @ 02:28:51
URL: http://xanthia.blogg.se/
Postat av: Anonym

hatar pembroke!

2009-10-09 @ 14:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!