Dagens kommentar.

Vi snackar världen i skitmässen, om att flytta någon annan stans på planeten. Eleven vill flytta utomlands i framtiden, kanske till Frankrike. Dock finns ett litet problem med i leken.

- Mitt namn betyder hora på tre olika språk. Spanska, Italienska och Franska... --Faktumet som spökat en hel livstid berättas med en lätt ledsam röst.--
- Va?
- Mmm, försök uttala Putte utan att det låter som Puta. Får en känsla av att mina föräldrar inte tänkte igenom mitt namn riktigt. --Drar med pekfingret på bordet, va ska alla i Frankrike säga när han försöker skaffa kompisar?--
- Vad heter du mera då?
- Birger... det blir Burger på engelska.
- Du skämtar!
- Mitt hela namn på engelska är Putt Burger Hellstorm. Hellström egentligen men vem fan kan säga det?
- Snacka om fucked, ingen vill ju va polare med horan liksom.
- Mmm, jo jag vet... --Sippar på sin kaffe och skäms lite för att vara horan i gänget.--



Kommentarer
Postat av: Kjelle

Och så har jag haft mage att gå och störa mig på mitt namn när jag varit utomlands...

2010-05-01 @ 20:58:38
Postat av: aw

puta betyder hora på portugisiska också

2010-05-02 @ 23:04:08
Postat av: Hrm.

Glöm inte Filipinska.



"means whore or bitch in portuguese, spanish, and Filipino" - urbandictionary

2010-05-03 @ 12:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!