Schemat för nästa hemmaturn.

Håller fortfarande på att diskutera fler datum på olika platser, men så här ser ståuppschemat ut för tillfället.

14 mars - Big Ben - Stockholm

15 mars - Tiny Comedy - Stockholm
16 mars - Komikaze - Stockholm

27 mars - Privatfest på en raggarklubb i Linköping.

31 mars - Gött i Mössan - Göteborg

7 april - GASTA - Gävle

13 april - Katarina Sjöfartsklubb - Stockholm - En kväll med middag också, anmälan måste göras innan den 9 april. Här fick jag med mig Erik Löwenthal, som är cirka 20 år mer rutinerad än jag. Vill verkligen göra en schysst kväll på Katarina, så ni i Stockholm boka tidigt och styr så det blir utsålt.

Shoo!!!

Kommentarer
Postat av: Lena sjömansförmedlingen

Katarina Sjöfartsklubb- låter kul ska försöka få med mig några "likasinnade".

2010-02-22 @ 09:34:43
Postat av: aw

Då kommer jag ock kollar på dig i gbg.

2010-02-23 @ 22:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!