Artikel om Martin i Smålandstidningen


Kommentarer
Postat av: sara

hej hallå, sjömannen. vill bara be ordentligt om ursäkt för ölglasyren. och så vill jag hälsa till din pappa att han valde ett synnerligen bra ord!

2010-07-09 @ 15:35:35
URL: http://smetan.wordpress.com/
Postat av: Hrm.

Hur gick det till när Smålandstidningen kontrollerade om du verkligen på riktigt var från Småland?



"Ja, du var ju... intressant. Sa du Norrköping? Är du... Östgöte då eller?" slurpa kaffe



"Jo, har ju växt upp utanför Linköping. Bor i Norrköping nu."



"Ooookej..." slurpa mer kaffe



"Innan det bodde jag på Gotland."



"Gotlänning... jag förstår." slrrrrrrp



"Egentligen växte jag väl upp lite i Borås också."



"Västgöte också... åh fan." sveper koppen



"Men när jag föddes så bodde vi i Fröd..."



"FRÖDERYD!" kaffe över hela kontoret! "Det kan inte bli mer Småland! Givetvis ska du ha en ARTIKEL. Patrik, du tar tag i det här! Nej, tyst, håll käft, han är smaulänning! Ta mäe kaeumeran!"

2010-07-09 @ 16:27:24
Postat av: Carolina

Hej. har väntat på ett svar på mina "backpacking" frågor på mailen ett tag.. drar om nån månad och backpackar på Nya zeeland och Australien. Så nu är ju frågan, har du nått backpacking supertips?

2010-07-10 @ 20:36:17
Postat av: Hgurg

"HRM" Strikes again!

2010-07-11 @ 13:25:04
Postat av: Anonym

Flickvännen Maggi Kärrmark?



Grattis FFS!

2010-07-11 @ 13:26:19
Postat av: Martin

Hrms komentarer är världsklass!!!

2010-07-13 @ 11:34:34
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Olle

Bra eldat där broder!

2010-07-13 @ 12:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!