Väntade ut stormen.

I tre dygn lagade vi mat så här och väntade. Rätt najs känsla att vänta ut stormen så här. Maggi blev nog rätt trött på mig för jag gick väl in i något slags äventyrsmani. Så fort jag skulle gå ut var det ett uppdrag. Sen skrev jag logbok över hur mycket mat det var kvar, rapporterade uppdrag slutfört efter ha förstärkt tältet med extra presenning och gjorde kullerbyttor med vattenflaskorna ute i gräset när jag hämtade mera proviant. Eftersom jag också har skägg nu så rättade jag Maggi varje gång hon så mitt namn. När Martin har skägg och sover i tält heter jag inte bara Martin utan - konstpaus - Martin the rough and rugged!! Sägs givetvis med mörk amerikansk filmdialekt... duh.

Kommentarer
Postat av: erika

hahahaha!

2010-07-27 @ 11:59:29
URL: http://knivskarp.blogg.se/
Postat av: Anonym

När kommer bilden på skepparkransen då?

2010-07-27 @ 14:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!