Då var det slut.

Äntligen avmönstring imorgon och livet kan börja igen. Har skrivit på lite historier men mest övat in mina ståupp rutiner inför söndag, måndag och tisdag.

Kommentaren kom för några dagar sen i alla fall.

I sex veckor har jag stirrat på min kind i hopp om att få lite mera manliga drag.

I sex veckor har jag odlat på ett skägg.

- Men... vad är det där? --Kapten Don Hjorts pekfinger når min kind--
- Vadå?
- Det där på din kind. Är det, ja det är det! Martin, har du försökt få ett skägg?
- Japp! Kan inte riktigt bestämma mig om jag ska behålla det tills jag åker hem nu dock. --Gnuggar och ser betänksam ut.--

6 veckors skäggväxt... fail.

 


Men ja... jag har bestämt mig att raka bort skägget efter att inte det inte ens fastnade på bild. Ska värma upp en frottéhandduk och gnugga lite nu.

Jag är 25 och kan inte få något skägg över huvud taget.

Vilket nederlag.

Kommentarer
Postat av: Hrm.

En annan fick ju ta en paus under läsningen av det här otroligt långa inlägget för att raka sig.



Vänta... oj, åh fan. Ett skägg ploppade just fram igen. Måste genast fixa det. Ska jag spara lite åt dig?

2010-03-11 @ 19:45:54
Postat av: Nils

Det var mig en rejäl skepparkranns. Såååååå Sjöman bah! Manligt.. Öh. Ja.

2010-03-11 @ 19:53:46
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

tjena, tänkte bara säga att jag har slutat läsa din blogg, inte för att den blev dålig eller så utan helt enkelt för att jag inte orkade med bloggar längre..



och nej - det var inte meningen att det skulle bli ett "det är inte du, det är jag", det bara blev så ;)



anyways, har läst några inlägg nu och kvaliteten verkar inte ha förämrats det minsta, keep up the good work!



(har f.ö. lagt precis samma kommentar på nils blogg)



sorry för det långa inlägget //Måns

2010-03-11 @ 23:14:44
Postat av: Hgurk

Ne fyfan, jag hade gärna gett dig mitt. Efter att jag fastnade med ett par dagars skäggstubb i ytterdörren i vintras (fail) har jag haft ett jävla elände med att hålla det kort. Så se det positivt, du slipper dessa ofantligt pinsamma situationer som varken man själv eller grannarna vill genomlida och du kan ägna din tid åt vettigare saker än att slita ut häcksaxar på löpande band.

2010-03-12 @ 01:51:29
Postat av: Berndt

Har du kollat på andra sidan?

2010-03-12 @ 03:51:39
Postat av: hampus

skägglös solidaritet!!

2010-03-12 @ 17:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!