Montezuma

Just nu försöker vi hitta ett paradis där vi kan hyra en lägenhet och lära oss spanska. Montezuma är coolt men det är lite för dyrt och stranden är inte sådär krispigt vit som vi gillar.

 

Jag vet, problemen är enorma.

 

Att sitta här framför en dator skär sig lite med den tillvaron jag egentligen vill ha. På kvällarna gör vi upp små lägereldar med människorna som bor här, sen så filosoferar bort oss samtidigt som vi kollar på stjärnorna.

 

Igår hade vi lite eldshow för hotellet och imorse så tog vi några farväl till några som vi lärde känna lite mera.

 

Stämningen vi redan fått till snuddar till gränsen på euforisk och stundtals ertappar jag mig själv tänkandes på precis ingenting.

 

Nothing is something worth doing…

 

Mitt nya favorit uttryck.

 

Imorgon så tar vi oss till en annan strand där det lovas bättre sand och möjligheten att hyra något schysst ställe.

 

Några kort från en liten vandring vi gjorde här om dagen. Costa Rica är fyllt med vattenfall nu så här efter regnsäsongen.

 

 

Montezuma centrum.

 

Få saker slår känslan av att stå bakom ett vattenfall.

 

 


Kommentarer
Postat av: EDL

WAOW!

Martin in the paradise!

2010-11-29 @ 10:36:13
Postat av: Emma ♥

Shit vilka härliga bilder :) hur varmt är det där? I Sverige är det kaaaallt !!



Tänkte även fråga dig om du är intresserad utav att få en ipad, ipod eller kanske nya iphone 4 ? :) kika då in på min blogg och bläddra ner lite, där finns en länk till en sida där man samlar poäng. Det är väldigt simpelt! Jag har tjänat ihop 500 poäng bara sedan igår, och det är OERHÖRT lätt att vinna:)



TACK ♥

2010-12-03 @ 16:50:13
URL: http://eecl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!