En tanke om krönikor.

Senaste projektet är att skriva en massa krönikor och skicka runt till tidningar som vill ha, och eftersom mina grammatiska kunskaper inte utvecklas sen jag var 12 år gammal så får min bror rätta precis allting.

 

Han delar ut gula och röda kort i texten och förklarar så till och med jag förstår att jag är dum i huvudet.

 

Fick lite beröm för mina två senaste men känner att jag inte kan ta någon cred för det.

 

Word man, word.

 

I alla fall så är det som vanligt ombord.

 

Eller ja.

 

Ålänningen flippa innan han mönstrade för allt tvättmedel hade tagit slut. Då gick den finska logiken in och provade yes diskmedel i tvättmaskinen istället. Såg rätt schysst ut ett tag när han sprang fram och tillbaka med tvättkorgen full med skum i hopp om att det gick att mörka.

 

Intressant med bloggens statistik nu också för jag har 100 nya träffar varje dag pågrund av inlägget med Maria Wetterstrand.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!