Nils säger ifrån.

Det har blivit dåligt med uppdateringar säger min goda vän Nils. Jag håller med och ser att en taggning blivit gjort på Facebook. Raftar på som vanligt och har filmat en massa i floden med en ny vattentät kamera så det ska komma videos snart. Tedde har åkt hem till Sverige, brorsan är här, jag har festat och snurrat eld på diverse ställen i Boquete och ska snurra eld imorgon igen. Killen till vänster om mig på bilden satt mitt emot min bror och mig för två dagar sen och förklarar vilken cool nationalpark han ska till på onsdag.

- You can see cats like pumas, cougars and jaguars and the coolest thing is that you can´t cross the rivers on high tide because the sharks come in there!! I just bought a machete and you should by one to and join me!

Brorsan sitter bara och gapar och jag sträcker ut min hand.

- Of course we will follow you.

The tag.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tänkte bara önska dig en glad midsommar! ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback