Spider.

Först stoppade han ner sin barfota fot och tyckte sig känna något. Sen visar han mig något och säger rakt ut.

 

- Kolla Martin, det ser ut som spindelben. Båda två spanar ner i skon.

 

Sen stoppar han nästan ner handen för att se vad det är men hejdar sig och petar med ett snöre. Då springer spindeln upp på hans hand och Tedde skriker som en tjej, kastar bort allt och jag kommer ut för att se vad som sker.

 

Kan säga att hade detta hänt mig. Då hade jag skrikit som en man men sen svimmat och dött av skräck istället. Hade den bitit mig hade min hjärna genast sagt att jag ska nu dö, även fast den säkert inte är giftig och fått dödsryckningar tills mina andning slutat fungera.

 


Kommentarer
Postat av: Lena

Fy f-n !!!!

2011-05-03 @ 11:27:39
Postat av: Micaela

Men fyfan! :(

2011-05-03 @ 14:41:20
URL: http://miiwaolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

FYFAN .o

2011-05-03 @ 15:13:25
Postat av: Bodypalace

nej men usch fy fan.. panik... svimmat.. hjärtattack!

2011-05-03 @ 15:36:03
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Jan Axelsson

Fifaaaan!

2011-05-09 @ 16:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!