Mamma talar ut!

Jag fick detta i ett mail av min mor nyss. Mamma jag älskar dig med! =)

För övrigt är du en idiot som talar om att du ollat (för övrigt en idiotisk verksamhet ? fisandet var roligare) en dam i Visby. Har du funderat på att hon kan polisanmäla dig nu när hon kan få veta vem du är. Har du hört talas om försiktighet på nätet ?????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag frågade min mor om hon kunde sprida bloggen till hennes konfirmander. =)

Kram på dig själv. Men konfirmander ? det vet jag inte. Då får du plocka bort ollandet. Idiotiskt! Punkt.  

Här har ni länken till ATTACKOLLNING!!!!

Och här är länken till den tydligt mammavänligare FISLEKEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!