Attackollning

Det föddes en festkväll i Visby. Jag kom ut ifrån toaletten och hörde ordet attackollning någonstans och undrade vad det var för något?

- Det är en form av extremspor...
- EXTRESMPORT?! Det måste vi pröva!

För den som undrar hur en vanlig ollning går till så har jag tagit fram lite info.

En äkta ollning utföres så, att förhuden på penis dras så långt bakåt som möjligt (kallas också att cabba ner), varefter ollonet tryckes mot det objekt som skall ollas. Nästa moment går till så, att förhuden dras tillbaka upp över ollonet och vidare över objektet, så att en partiell eller fullständig övertäckning äger rum. Detta förutsätter naturligtvis att man inte är omskuren och att objektet som skall ollas inte är av för stort format. Lämpligt är att börja öva på mindre objekt, så som änden på dörrhandtag, pennor m.m.


För de flesta är det ett trick, men för vissa är det en konst.


Källa: susning.nu


Vi tänkte då ta steget längre genom att kalla det extremsport och gick ner till närmsta rödljus. En mycket mycket tidig februari morgon bestämde sig Kerstin 53 för att ta en lite "svängom" med Fiaten. Det hon inte direkt var beredd på att vi östercentrums rödljus låg en miniatyr William Wallace och skrek:


- HOOLD....


Kerstins bil börjar synas borta vid Burger King...


- HOOOLD...

Spänningen ökar när Kerstins bil nästan är framme vid rödljuset.(Här kissar nästan lilla Johnny ner sig av nervositet erkände han efteråt.)

- HOOOOOOOOOOLD!!!!

Nu når Kerstins bil fr....

- NAAOOOOOOOWWWWW!!!

Två grabbar på varsin sida vägen börjar tokspurta mot Kerstin samtidigt som vi vrålar ut våran lust att attackolla bilen. Jag ropar klart och tydligt att det är jag som har 'pax' på förarrutan.
Två meter innan bilen så börjar alla snabbt knäppa upp första knapparna(Johnny var mäkta stolt här för han skar sig lite på gylfen. Krigsskada!) och slet fram sin penis!

Jag stod rakt framför Kerstin som var helt paralyserad av fyra STORA(väldigt små pga kylan) dasar som febrilt lämnade små snoppringar efter sig!

- AAaaaarrrghhh...

Efter tre fyra ploppande ljud så drog vi oss tillbaka som små ninjor.

Kunde jag så skulle jag verkligen vilja be hon som körde om ursäkt för det här. Fast vi fyra grabbar hade jävligt roligt! Hoppas hon fick bort snoppringarna ordentligt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!