Blogg.se 'topplistan över bästa inläggen'

Ok, jag kan inte bestämma mig för siffror men här är bland dom bästa. Finns så många fler som är fruktansvärt bra. Klickar man på augusti månad så får man alla inläggen efter varandra. Sen har jag gjort lite inlägg med video klipp. Hela samlingen videoklipp finns HÄR.

Haha! Take that Broströms!


Mitt äg på Bro Anton

Broströms tror dom är gud.


Gud? Nja... Suck it in!

"Inte äldre än vad man gör sig!"


Intervjun med Kalle! Bilderna är kryddade för komisk effekt.

Safety möte


Lasse and the brunögekakor.

Broströms träningssiffror kommer in. Total panik löses ut.


Ja, det går vilt till på kontoret ibland.

Livbåtsövning på Visby Verity


Jag var inte med men hörde rykten om hur det gick! =)

Mamma talar ut!

Jag älskar dig mamma!


Mustachtävling


Mmm, as...

Attackollning


Extremsport!

Topplistan av jobbiga filipiner till sjöss!


Så är det till sjöss.

Super Matrosen Jens!


Tha playa from Höganäs!

Broströms träningshysteri!


Work it.

Besök i kontrollrummet


Lasse gör ett äg på Hans

Jeffrey Richard Hawkins


Jeffrey du är owned.

Psykedeliska ögon tävlingen!!!


Psyke!

Kvällsvakten som gick åt helvete


Fuck it, nu skiter jag i resten.

Lasse lackar över hans utvik


Lasse da MAN!

Livbåtsövning ombord på Wisby Tankers del 2


Rykten sprider sig långt...

Damage control på Jörgen


JORGE!

Kommentarer
Postat av: Hrm...

Ska vi citera Martin igen? "...jag jag jag jag jaaag jag jag jag jaaaaag!!!"

2007-09-01 @ 11:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!