Lasse lackar över hans utvik

Gick förbi Lasse the skåning and the gang:

- Alltså jag säger inte ett enda jävla ord till Martin och ändå är jag med! Kolla här! (Lasse pekar med hela handen så som man gör i lumpen.)
-
Haha, kolla han äter din sista kaka!
- Va!?
- Va fan är det där mina hörselskydd?! O fy faaaan. (Två ploppande ljud hörs direkt ifrån Hans öron.)
- Jävla unge.
- Jävlar.
- Fan asså.
- HELVETE!
- Vadå?
- Klockan är ju för i helvete kvart över tio! Satans jävla hora vi har missat fikarasten. FAAAAAAAAAAN!
- Vänta här är en kaka. Ät den nu så har du fikat någe iallafall!
(Lasse bara knullar ner kakan i halsen utan att se vad det är.)
- BLUUUUUUUÄÄÄÄÄRGHHH (Lasse spottar upp kakan värre än ett lamadjur.)
-
VA FAN! Först viker den där jävla Martin ut mig på internet. Sen så ger DU mig en Danish FUCKING Butter Cookie! Dom smakar FAN ju!
- Spring!
- Spring för livet, Lasse lackar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!