Safety möte

Idag har vi haft ett säkerhetsmöte. Det är när hela flocken hannar och Rebecca samlas för att diskutera om hur det står till här ombord. Kapten till och med lade till i början av mötet att pennan han håller i inte är ägd...ännu.

image121
Det ser roligast ut från denna vinkel. När alla håller med så guppar huvudena lite sådär som när fiskar äter.

Den viktigaste frågan var givetvis vilken sorts kakor vi skulle ha:

- Ok, nu kommer vi till kakfrågan. Vil...(Här ställer sig Lasse 'superfikaren' sig upp direkt och avbryter. Den skånska dialekten fyller rummet.)
-
Nu är det fan min tur att prata! Dom här jävla Danish Butter cookies smakar fan ju.
- Ja
- Ja för fan. Kör hårt Lasse!
- Håll käften Martin. Din jävla blogg får oss ju att framstå som smygbögar med dina papparazi bilder! Du har inget att säga till om här.
- Bra Lasse!
- In your face Martin! (Skrockar Jeffrey)
- Jag är så jävla trött på dessa Danish Butter Cookies nu. Jag röstar för att vi kör på Singoalla i framtiden.
- Ja!
- Fan va bra Lasse, den kör vi på.
- Du är grym!
- Ja precis och då ska det vara dom med röd sylt i mitten. Inga brunöge kakor. Ok?
- Skitbra Lasse!
- Fy fan va du är skön Lasse.
- Får jag ta på dig?
- Självklart. .... Mmm, du vet hur jag vill ha det Hans.
- Ok men då röstar vi igenom Singoalla med rött i mitten.
- Ja
- Ja
(Det blixtrar till i rummet. Jag knäpper av ett kort.)
- Nä nu jävlar Martin! Håll fast den jäveln så ska jag göra ett så jävla stort äg!
AAAAAARRRRRGGHHH (Hela båten håller nere mig och jag får smaka på Lasses bävernävar...fan också.)
- Du och dina jävla kort Martin. Hämta några Danish Butter Cookies så ska jag fanimig sondmata han med dom...

Mötet gick som det brukade gå. Här är kortet jag knäpper av precis innan Lasse laddar upp nr två.
image122


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Största säkerhetsrisken ombord är ägaren till denna bloggen...Men vi tycker om dig ändå=)

2007-08-21 @ 10:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!