Damage control på Jörgen

Reparatör Jörgen har skadat sig i huvet. Värsta jacket, och Rebecca svimmade nästan när hon såg det. Jörgen har precis blivit reparatös här ombord och förutom att repa ihop prylar älskar han att träna...jämt. Här kan vi se Jörgen kolla in sina stats på Broströms svettlista.

image242

- Haha, fan värsta pointsen på Jörgen the man här!
- Points? Viktväktare?
- Näää, jävla seppo. Mina macho points. Broströms älskar mig.
- Ok... Alltså det där är ju ett skämt.
- Skämt?! SKÄMT! Fatta najsa prylar du får. Kolla här. 10 000 points kvar till binolusen.
- Kikaren?
- Ja! Binocularo. Kan du inte english eller?

image241
Jorge's hole in the head!
Jorge uttalas som en arg spanjor med skje ljud i början.

Styrman Roy ombord är våran alldeles egna lilla ambulans och styr upp läget när olyckan är framme.

- Du jag har ringt läkare nu och vi ska inte ta bort plåstret förrän ikväll.
- Ok, det ordnar sig nog.
- Jo ehh... Roy tar sig för pannan lite oroligt.
- Vadå?
- Alltså, o fan jag vet inte hur jag ska säga det här...
- Vadå? Fan sluta! Tell me!
- Ja, herregud... here goes.
- Jo, läkarn sa att du inte får träna med det där sår...
- Va? Jävla fanskaps helvete också!
- Lugn, bara vara lugn nu Jörgen... Roy vinkar med lugna handledsrörelser mot Jörgen och börjar sakta ta några steg bakåt.
-
FAAAAAN! Jag skiter i läkarfanskapet! TRÄNA! AAAAARRRRGGGGHHH

Jörgen bara kastar sig ner på golvet och börjar göra armhävningar med klapp bakom ryggen i en helvetes hastighet!

- 23, 24,25,26,27,28 jävla as, 33, 34,35,36, träna ba, 47,48,49, pointsen ska in, 56,57,58,59, hata, hata, hatet driver mig.... HAAAAATAAAA!
- Alltså klapp Jörgen klapp du klapp kanske klapp ska...
- Håll käften!!! AAAAAAHHHHHRRRR! Broströms älskar mig! Broströms älskar mig för att jag kan träna så här!!!
- Kikaren är min!!! Bara min!!
- 78,79,80,81, lugna ner mig, 92,93,94,95,96, jag är bäst! JAG ÄR BÄST! AAAAARRRRGGGGHHH

Roy inser att detta kan gå illa med såret och tänker snabbt. Hur ska han få Jorge att lugna ner sig? Roy springer ner i elsjappet och hämtar ett par elsladdar. När han kommer upp igen så har Jörgen gått över till situps fällkniv style.

- 456, 457, 458, 459 ,460, trotsa, 478, trotsa som fan, 483,484,flås behöver flämt mera flämt kraft flås...
- Alltså nu lugnar du ner dig Jörgen! Jag vill egentligen inte göra det här men du ger mig inget val.
- 493, 494, 495, far åt helvete hela världen! Ingen fan ska komma och säga åt mig att inte träna. Hör du det? Ingen!
- THAAAAAAAILAND! THAAAAAAAAILAND!

Jörgen bor i Thailand och kan precis allt om det landet. Att skrika Thailand ger Jörgen hemliga Thai krafter... Roy inser att detta har gått överstyr och handlar istället för att observera. Han trycker in kablarna i närmaste eluttag och börjar chockbehandla Jörgen!

- Alltså nu lugnar du ner dig!
- AAAAAARRRRRGGHHHH! THAAAAAAAILAND! THAILAAAAAAND! THAAA...

Roy trycker elkablarna mot Jörgens nipples.

-
THAAAA...BZZZZZZZZ aaarrrgggghhh, 789, 790, 791, BZZZZZZZZZ, inget kan stoppa mig!, 810, 811, 812
- Det var väl FAN då! Nu lugnar du ner dig!

Roy ger järnet och trycker elkablarna mot Jorge's genitalier!

-
BZZZZZ, BZZZZ LUGN! BZZZZZ NU LUGNAR DU NER DIG!

Jörgen fastnar i situp ställning...

Roy tittar försiktigt på Jörgens sår.

- Sådär ja, fasen också. Måste nog sy det här.

-
SY! ALDRIG! INGE.. BZZZZZZZZZ aaaarrrrrghhh BZZZZZZZZZ

Kommentarer
Postat av: Jesper Karl Björs

Tar du fram Formeln?

Skulle vilja ha kostnadsförslag.

( VANILJ KOLA med lakris inuti.)

Kontakta mej..........

2011-08-26 @ 13:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!