Dom touchar varandras 'nipples' i Karibien.

Jag har redan berättat om Dö Fart GEJM som föddes och skapades ombord i min förra båt. Har har precis fått en rapport om att den bytts ut mot någon slags 'nipple tävling' istället. Vi följer min kompis karriär i denna tävling med spänning!

Så här lyder min kompis förklaring:

Hallå dô!

Läste din blogg och är mäkta impad. Fan vad du skriver! Och Gayman-bilden
är grym...

Jo, så här är det. Man får EN chans. Vid lämpligt tillfälle (t ex
vaktskifte) för man spetsen på sitt pekfinger till den punkt man tror
döljer offrets ena bröstvårta. Man trycker till lite löst och avvaktar
offrets svar - var det mitt i prick eller inte?! Total ärlighet är en
självklarhet.

Nära räknas inte, men det är klart att det gör det lite mer irriterande så
den vana spelaren säger ju "Miss, men det var jävligt nära!" för att
trycka ner den andre så mycket som möjligt. Men iaf - oavsett utgång -
byter man roller och avgör om det blir utklassning med 2-0 eller om man
kan skiljas som jämlikar med 1-1. 0-0 existerar ju inte eftersom om man
missar så har ju offret lyckats och vinner således poängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!