Han heter dada eller tata ingen som vet riktigt...

Mässman är en indier som är skitjobbig ibland. Han börjar prata om allt möjligt
när man går förbi och sådär jobbig indisk brytning. Sen mitt i meningarna
säger han mitt namn hela tiden.

 

Typ såhär. Jag kommer in i mässen.

 

Indier säger:

 

- Martin läget? Läget Martin? Du ehh du ehh Martin du tränar va?

 

- Ja

 

- O fan Martin du tränar alltså, mycket va stark Martin snart va? Eller du
kanske redan är stark Martin, Martin.

 

- Jo jag är väl inte så stark som jag vill vara än me..

 

- O jävlar Martin! Lyfta tunga grejer är din grej va Martin... (klapp på axel).

 

- Jag har inte tränat jävlar mycket Martin.

 

- Nej då får du väl börja då...

 

- Aaaa, fan jävlar Martin.. Jävlar jag ska nog ta o börja göra det nog...martin..

 

- Lyfta hela jävla skroten i luften hela dagen va? Martin martin... martin...

 

- Mmm, hej då dada...

 

- O fan ha det bra Martin! Martin martin...

 

Typ så pratade vi igår. Helt sjuk är han och så säger han Martin skitfort hela tiden Mrtin mrt, typ..

Han heter dada eller tata ingen som vet riktigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!