By the Mekong I travel.

Laos is the shit. I alla fall att ha lamnat Thailand gjorde susen for den har resan. Senaste tre dygnen har vi traffat fler manniskor an vad vi gjort pa hela resan hittills.

Har under dagen redigerat ihop ett klipp om Chiang Mai som kommer upp inom kort.

Diggar annars den forsta riktiga dialogen med nagon fran Laos. Vi kliver av baten halvvags till Luang Prabong. Vi har akt flodbat i 8 timmar och ska overnatta i en liten ort jag tror heter Pak Beng nagonting. Folk slass om att fa turister till just sitt guest house. Innan jag ens hunnit kliva av baten:

- Free boom boom if you stay here.
- No, it's okey. Were gonna wait for our friends fir...
- Free marijuana, just for you!
- Dude, it's okey. Were wait...
- Free Opium!!!
- No... thank you.




Hade man haft en san har landgang i Sveirge hade folk ramlat i hela tiden.

The eyes are in there...

Batresan tog tva dagar totalt med ovarnattning halvvags. Det var trangt och svart att hitta en bekvam position. Men med najsa latar pa Ipoden och en solnedgang over Mekong... Kan inte saga att jag klagar pa livet just nu.

Kommentarer
Postat av: maya

Hmm, jag undrar vad det där blåa e för något, som du håller i påsen!? Är det en snuttekudde?:O Jag började undra om ni hade blivit kidnappade eller nåt...inga inlägg på länge....=(

2008-11-27 @ 16:07:11
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: berndt

Grymt tjusiga bilder .Klicka på!

2008-11-28 @ 03:31:07
Postat av: Martin

Click away är det som gäller här ja!!! Sen har vi så roligt att vi knappt hinner blogga. Laos är bäst hittills!!! Raggade ihop en grupp på 25 pers som vi drog runt med igår.



I just love the travelling life right now...

2008-11-29 @ 05:48:34
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!