Eld eld eld!

Snurrade eld som aldrig förr igår på stranden. Folk såg oss och frågade lite om det och det verkar verkligen finnas en marknad för poi skola här. Den 20 december flyttar vi in i lägenheten och tills dess ska vi ordnat lite flyers och fixat till min totala oförmåga att lära ut saker pedagogiskt.

 

Har en HD filmkamera med mig som vi filmar eld emellanåt med, och jag hoppas på att klippa ihop något snart.

 

Att ha en strand 100 meter ifrån än har dock en tendens att rubba koncentrationen lite...



Tedde

Kommentarer
Postat av: Hrm.

Morgontrött och med väldigt luddiga kontaktlinser så undrade jag naturligtvis.. 'är det där Martin?', men nää. Såg ju genast att mannen på bilden hade lite macho skäggväxt.



Kan ju inte vara Martin.



Tur att Tedde är på plats. Dina pedagogiska färdigheter behöver minst tre assistenter.



"Everyone! Everyone, listen up, what Martin meant to say here was..."

2010-12-05 @ 08:36:16
Postat av: Pappa präst

Rökat ger du fan i!

Krökat går bra nångång, men inte rökat!

Jag känner doften direkt.

Ända hem hit där jag är.

2010-12-06 @ 19:26:02
Postat av: Emma Roodla - Roodla

Wow vilka härliga bilder du lägger upp!

2010-12-14 @ 20:03:21
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Frallan

Riktigt snygg bild där med att tända ciggen i poien!

2011-01-27 @ 19:27:48
URL: http://tastelikechicken.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!