Mitt liv är två cirklar.

Dagarna har smält samman och jag har börjat uppfatta tid på ett sätt jag verkligen kan vänja mig vid. Varje dag äter vi nu gratis för vi har fixat med en restaurang att ge oss gratis lunch och middag om vi spinner eld ibland. Det är verkligen en ljuvlig känsla att äta gratis.

 

Jag skäms en aning över att inte ha skrivit här på bloggen men ska sätta mig inom kort och sammanfatta La Zona.

 

Om en timme står jag igen på en strandrestaurang och tackar för oss och hoppas att alla gillade showen och går runt med hatten. Där hemma kan jag inte ens föreställa mig hur kallt det är.

 

 


Kommentarer
Postat av: EDL

Jag kan tala om för "La Zona"-Martin att det är så kallt här hemma att det gör ont när man är ute!

Du får gärna skriva mer om "La Zona"



Hoppas du har det bra!

=)

2010-12-29 @ 18:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!