Då börjar det igen.

Vet inte exakt hur jag ska börja det här nu.

 

Det var en gång kanske?

 

Kan ju inte mer en tacka för alla coola kommentarer ni lagt i föregående inlägg. Jag kommer ha kvar bloggen ett tag till i alla fall och se om det är utvecklande eller inte.

 

 

Just nu ligger fokus på att försöka ruska av mig den Martin som varit hemma ett tag och gå in i ett såkallat chillax mode. Nu är det fruit juice som gäller.

 

Fruit juice, eldpoi och munspel.

 

Har försökt börja lära mig spela munspel och det är verkligen inte lätt har jag märkt. Risken för att få herpes runt munnen är också hög för folk vill ju så gärna smaka på det. Något som undgår mitt förstånd lite.

 

Visst kan man ju låna en gura o så men ett äckligt munspel?

 

Det är lite som att gå förbi en kines som äter med pinnar och fråga om ba kunde få terra lite friterad banan för det ser ju så häftigt ut.

 

På söndag lyfter planet och då kommer förvandlingen att ske från jeans och perfekt frisyr till rosa fishermans pants, brun hatt och två armar konstant ovanför huvudet.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Captain Haddock

Nä, sluta inte blogga.

2010-11-20 @ 08:35:03
URL: http://ole-bloggboken.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Tack för den här tiden, även om jag hoppas du fortsätter blogga. =)

2010-11-20 @ 12:43:48
Postat av: EDL

Jag förstår inte alla som dramatiserar så?

Han har ju inte tydligt sagt att han skall sluta.



Martin, var kommer klippen att läggas ut, för här har du ju en plattform, precis som det var förra gången du reste. Det var som Julafton när man kom in hit och hittade ett nytt klipp minns jag =)



Du är fan kungen det vet du!

2010-11-20 @ 15:01:05
Postat av: martin

Klippen läggs upp här. Det blir nog precis som vanligt. Behöver komma iväg nu bara.

2010-11-20 @ 17:32:10
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Lena

Ha en häääärlig semester!

2010-11-22 @ 09:05:49
Postat av: Frans Från Laos

Gött Martin, ser fram emot ett gäng härliga klipp.

Du kan din grej men Nisse börjar ju få till de dära han med.

Go on, make my day!

2010-11-22 @ 11:54:51
Postat av: Martin

Jag har glömt mitt lösenord till den här jävla bloggen såklart...



Försöker återställa skiten nu.



Fail.

2010-11-23 @ 16:46:11
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Hrm.

Hahahahahaa!

2010-11-23 @ 19:03:37
Postat av: EDL

Så kan det gå när inte haspen är på...

2010-11-23 @ 20:42:28
Postat av: Martina

Hoppas det känns bättre när du kommer iväg, så du inte sitter hemma och hänger läpp mer. Kikade runt lite i din blogg och råkade fippla förbi inlägget som jag lagt till som bloggadress, hoppas du kommer tillbaka till den känslan snart!

Ryck upp dig! Live big!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!