9/11 was just the beginning!

Snackade lite 9/11 igårkväll med min styrman och den åländska eleven. Ytterligare ett jävla datum som inte kan nämnas för då ska alla dra sin skithistoria om exakt vart man befann sig då nyheterna nådde en, och gärna med klassiska läten som att JAG var minsann chockad och sen när DET ANDRA PLANET KOM så, bla bla bla snark snark bla bla...

Däremot så jobbade Navstyrman alias Lingon på securitas för tillfället och han blev genast inringd på kvällen med ett, "Du ehh, det behövs lite extra beskyddning i Stockholm imorgon."

Jag tänker kungahuset, Arlanda eller statsministern men nej...

Killen stod dagen efter 9/11 fullt beväpnad utanför - konstpaus - Kaknästornet.

Här snackar vi proaktiva handlingar mot terrorister på höga nivåer. Man måste ju tänka som en terrorist för att bekämpa dom.

- Ok, plan A was a success. The world trade center no longer exists and the infidels are in utter chaos! Now for plan B, the Kaknas tower in Stockholm.

Boom baby!!


Kommentarer
Postat av: Bunkersvin

Jag var nere på Magaluf med några polare, vi satt i baren. Det var ju mitt på dagen så jag tippar att vi inte fått i oss mer än ett halvt dussin 6:or med famous. Då helt plötsligt ser vi på CNN lite action på tjockteven varav någon säger "Vafan kör dom skyskrapan brinner på nyhetskanalfaan" var vid vi andra också vänder våra blickar mot tjockteven och en häftig disskution uppstår om huruvida det är den extended version eller inte ´. Ett par av oss svär att de sett scenen förrut. Men efter en stund inser vi alla att det är allvar... Då höjer vi våra glas och utbringar en skål för offren och beställer in en till i deras ära.

2010-09-13 @ 02:09:39
Postat av: Paul

Är inte det här något för dig att pyssla med därute på det blå ?

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3389&artikel=3793881

2010-09-14 @ 11:33:21
Postat av: Sandra Loord

HAHA!!! Det där kan du bygga hela din karriär som komiker på!

2010-09-14 @ 22:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!