Sorry...

Händer inte så mycket ombord för tillfället.

 

Eller ja, igår trodde vi alla att matros Mörten satte i halsen och började göra heimlich manöver av misstag.

 

Han liksom hostade lite konstigt och jag skrek genast allt vad jag hade att han satt något i halsen. Sen samtidigt som han försökte vifta bort mitt påstående, så hostade han till innan svaret kom, så låg två styrmän på honom och började rycka och pumpa för allt vad de var värda.

 

Det var lite pinsam stämning efteråt. Nu har han blåmärken runt magen säger han.

 

Försöker muta honom med daimgodis för att få honom att må bättre.

 

Förlåt…


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kung du är!

2010-09-11 @ 11:54:32
Postat av: myosterman.com

Alla som röstar på mig får en länkning!

Rösta på mig i veckans blogg!

http://alexandraekstrand.blogg.se/2010/september/utkast-sept-12-2010.html

2010-09-12 @ 17:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!