Whitewater rafting in Panama

Okej damer och herrar. Jag har gjort som en liten reklamfilm för det företag jag raftar för just nu så därför är det lite längre än vad jag brukar göra. Detta är varför jag befinner mig i en liten sketen bergsby.

 

Känslan för mig att sitta och klippa ihop det här är odödlig. Jag kom hit för att bli rafting guide och jag börjar nu känna mig säker på hur jag ska hantera båten och rädda folk. Kan verkligen tipsa er som känner att ni skulle vilja ha samma jobb att det är mer än möjligt. Det är bara att börja. Ta dig till ett rafting kontor och betala för så många turer du kan sen tillslut så sitter du där bak och skriker. Det tog en och en halv månad för mig innan dom litade på mig så ha tålamod.

 

För mig är det ultimata att nu kunna ge den dag äventyr som passar de folk i min båt perfekt. Vill dom ha ordentligt med action så vet jag vägen, vill dom bara ha en guppig båttur så kan jag den med. Folkets skratt är vad jag lever för och jag önskar att ni alla kunde få hänga med minst en gång.


-

Kommentarer
Postat av: Berndt

Bra filmat!!!

2011-08-07 @ 03:09:18
Postat av: Berndt

Bra plåtat!!!

2011-08-07 @ 03:33:32
Postat av: Starlet

Sjukt bra filmat och klippt!! ÄLSKAR dina vrål i bakgrunden, sjukt peppande! Hoppas du har det superfint på dina äventyr, älskar din blogg och har följt den i flera år!!

2011-08-07 @ 08:13:39
Postat av: EDL

FyFan vilken ACTION!

Ser livsfarligt ut stundtals!

Det skall bli spännande att höra om dina nya äventyr.

Ha de Gött mannen!

2011-08-08 @ 20:37:39
Postat av: A N G E L I J N A

allt bra?:)

2011-08-09 @ 15:41:59
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jäklar vilken härlig blogg, roligt med något annorlunda och äventyrligt :)

2011-08-11 @ 14:32:02
URL: http://sofiaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!