Arbetet har äntligen börjat.

Jag har äntligen börjat på allvar på en av mina drömmar i livet. Varje morgon dyker jag ner i en fantasivärld och när jag blir kokt i huvudet så har jag endast en 2 minuters promenad till paradiset. Hittills har jag kommit 10 kapitel och skrivit ner en handling från start till slut. Givetvis hoppas jag på att kunna få den färdig innan jag lämnar Costa Rica så att det endast består korrekturläsning kvar.

 

Det är en speciell känsla att skapa en ny värld av livsöden och val. Att fatta beslut åt en karaktär för att sedan komma på konsekvenserna och samtidigt försöka hålla pusselbitarna som ska ihop mot slutet redan från början. Jag älskar det.

 

Tyvärr går nu den mesta tiden åt till detta projekt istället för bloggen. Jag arbetar med boken 3-4 timmar per dag sen tar vi privatlektioner i spanska, surfar och spinner poi på stranden. Att inte ha några planer för framtiden och att vara arbetslös är underbart. Jag drömmer om att ha boken färdig till sommaren och då dra ut på ytterligare en stand up slash eldshow turné i Sverige och Europa. Det här måste gå.

 

Chill and out.

 


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag håller tummarna för dig!

2011-01-26 @ 09:02:39
Postat av: Martin

Tack.

2011-01-26 @ 15:26:51
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Antal invånare

Blir så inspirerad när jag läser den här bloggen. qa4 Jag tror på det.

2011-01-29 @ 17:42:24
URL: http://berlin-guide.r76.se/fakta-om-berlin/
Postat av: EDL

Amazing!

Keep on chillin'



Hang loose, Dude!

2011-01-29 @ 20:07:22
URL: http://en.wikipedia.org/wiki/Hang_loose

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!