The becoming of a holy dude...

Folk tror jag är någon slags självplågare för ärren från eldshowerna vill aldrig försvinna. Jag förklarade för en belgare igår vad ärren var för något och han kallade märkena för sitt rätta namn.

 

- Dude, that´s, oh my god it can´t be! -Jeff lyfter mina armar för att ta en närmare titt.-

- What?! What is it?

- It´s, -konstpaus- it´s the stigmata of poi.

 

The Stigmata!!!!

 

Så fort jag hörde ordet och förstod innebörden så var det som att kyrkklockor började slå och änglar steg ner från himlen och vinkade mot mig. Nu känner jag mig som en helig man varje gång jag tänder på mina poi och när folk frågar mig om ärren svarar jag kort och lugnt.


- I am wearing the stigamata of poi. -Tillsammans med "The Blick of Serial" såklart.-

 

The making of Stigmata!!


Kommentarer
Postat av: prinsessanadia

Ett är försvinner väl ändå inte? Ett ärr är ett ärr.. det kommer ju alltid vara där. Jag har då iaf aldrig varit med om att ett ärr har försvunnit. Möjligtvis blivit blekare, men aldrig försvunnit.

2011-01-16 @ 13:21:18
URL: http://www.prinsessanadia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!