Vad gjorde ni idag?

Jag gjorde bland annat det här.
-
-
Sen stack vi vidare till en flera varma källor och badade. Givetvis fanns en flod i närheten som Nouelle som hade dagsturen vi var med på idag frågade ifall jag ville simma över. Att simma i floder är nästintill omöjligt, livsfarligt men riktigt riktigt adrenalinfyllt så givetvis var jag tvungen att prova. Slog i några ben och började blöda på smalbenet men det var det väl värt. Senare ikväll ska jag ha en eldshow vid en BBQ inne i ett hostel.
-
LIVET ÄR NAJS!!!

Kommentarer
Postat av: Martin

Funkar inte klippet finns länk här.



http://www.youtube.com/watch?v=UKTlPKeCW38

2011-07-13 @ 02:29:26
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: maya

Hej Martin, det var verkligen inte igår. Snubblade in här när jag googlade Australien...haha. Hoppas att du mår bra, jag ser att du är ute och reser igen, hur länge har du gjort det?



Förresten, jag planerar en backpacking trip till australien och jag känner mig helt lost(därför googlde jag australien) Vad behöver man veta inför resan och vilka städer bör man se osv? Du har ju varit där.... jag skulle gärna vilja lära mig surfa och kasta mig åt hajarna. haha. Som sagt, jag fattar ingenting för det är nog första gången jag åker på nåt sånt här....jag är nog lite rädd.



Ta hand om dig.

Maya

2011-08-19 @ 09:54:09
URL: http://mayalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!