Mot nya passioner!!

Planen var att sätta mig ner och skriva en fet fin text om hur fantastiskt livet är just nu. Dock så var jag tvungen att ha en dag av absolut ingenting för att förbereda mig för imorgon då min utbildning startar.

 

Givetvis har vi flyttat upp i Panamas bergslandskap så att Martin äntligen ska få lära sig rafting. Jag döpte min framtida amerikanska rafting lärare Jim till, The Jim.

 

Citat från The Jim idag.

 

”People have DIED in this river man! It will take dedication and time to become a guide and it will be interesting to see your level of commitment.”

 

Killen har inte en aning om hur mycket jag vill lära mig det här.

 

Igår firade vi Teddes födelsedag i en annan flod i närheten och det är märkligt men jag älskar verkligen floder.

 


Kommentarer
Postat av: Veronica

fyfan vad underbart! Du verkar leva riktigt härligt ^^

2011-07-27 @ 16:21:03
URL: http://veronicapain.blogg.se/
Postat av: Martin

Ja, jag klagar inte så mycket. Verkar det coolt så tycker jag att du ska sätta upp ett mål och göra samma sak.

2011-07-27 @ 23:52:08
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!